سردار غیب‌پرور؛

"لبخند به دشمن" مسیر امام (ره)‌ و رهبری نیست

جانشین فرمانده سپاه در امر بسیج گفت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه لبخند زدن به دشمن مسیر امام، رهبری و شهدا نیست، گفت: دشمن ما به هیچ چیز به جز دست بر داشتن از انقلاب، مکتب و ولایت فقیه راضی نمی‌‌شود.

دشمن ما جز به دست بر داشتن از انقلاب و ولایت فقیه راضی نمی‌‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه در امر بسیج در آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه همه اولیای خدا آرزو داشتند روزی حاکمیت اسلام را ببینند اما نشد و نگذاشتند، گفت: امام علی(ع) در حکومت بسیار کوتاهی که داشت مردم پای کار نبودند و جانشین پیامبر را رها کردند.


وی در ادامه تصریح کرد: مردم در پیروزی انقلاب و دوران ۸ ساله دفاع مقدس  و بعد از ارتحال پای رهبری ایستادند، در زمان فتنه ۸۸ امدند عامل اسلام را ذبح کنند ولی رهبری به علت پای کار بودن مردم ان ها را زیر پا گذاشتند .


وی افزود: اداره ی ۸ساله جنگ توسط مردم ان چیزی است که باعث پیروزی انقلاب و ظفر و فتح در زمان انقلاب شد، این روز رمز بقای اسلام سه رکن اسلام، رهبری و مردم است.


سردار غیب پرور بیان داشت: اگر ما مردم را از عمق دل باور کنیم همین چیزی که ما در بسیج دنبال می کنیم کار بسیج و بالاتر از ان انقلاب باید به دست مردم باشد. فلذا تحقق انقلاب اسلامی و برکاتی که نصیب شد آرزوی اولیای خدا از جمله امام صادق است‌، این هدیه وتحفه ای است که می بایست قدر دانست .


وی افزود: لبخند زدن به دشمن معلوم نیست مسیر امام و شهدا باشد و قطع مسلم نیست. دشمن که به هیچ راضی نشود مگر اینکه ما دست از انقلاب و اسلام و مکتب برداریم  و دروغ است که ما می گویبم دست می دهیم و فالده می خوریم، دشمن قسم خورده کمترین چیزش این است که اسلام نباشد،  آیا این اجازه را داریم.

***تاختن به سپاه صلاح نیست‌ 

جانشین فرمانده سپاه در امر بسیج گفت: امروز خط دفاع در خارج از مرزهای جمهوری است، دفاع از انقلاب اسلامی را در هر نقطه ای باشد به اقتضا ورود پیدا می کنند ما  حق نداریم از اصول بنیادی انقلاب کوتاه بیاییم.


وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یادگار امام است مجموعه مبارک و منظومه نورانی است که به دست بابرکت و برکت خون های شهیدان و ایثارگری پاسداران در خدمت مردم، شان سپاه در خدمت مردم بودن است، شانیت سپاه خادمیت انقلاب است.


سردار غیب پرور گفت: تاختن به سپاه صلاح نیست‌،  آنهایی که به سپاه می تازند جاهلند، ما معتقدیم این از روی جهل نبوده است و ما به این حرف هایشان بدبین هستیم، همه مباهات و افتخار سپاه در اتصال به رهبری است و قرار نیست این اتصال ضعیف شود این انقلاب را باید با تمام وجود پاسداری کنیم برای اینکه انقلاب یک ادعای به حقی است ما معتقدیم این انقلاب می بایستی زمینه ساز ی امدن عزیزی را که چشم همه عالمیان به اوست فراهم کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از این تغیرات در سپاه و تغییر مسئولیت ها این است که یک رزمنده از یک سنگر به سنگر دیگر می رود و قرار نیست هیچ کدام در یک سنگر بمانیم ، مهم رسالتی است که برعهده ماست. 

 سردار نوری نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان به گزارشی از عملکرد خود در این مجموعه پرداخت.


انتهای پیام/س

 

دشمن جز به دست بر داشتن از انقلاب  راضی نمی‌‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار