کنکاش درباره مالکان قله دماوند در مستند «این زمین خوردنی نیست»

مستند «این زمین خوردنی نیست» از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند؛ مستند «این زمین خوردنی نیست» به کارگردانی میلاد خالقی‌منش و تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی امشب ساعت 19 از جشنواره تلویزیونی مستند پخش می‌شود. این مستند در 45 دقیقه به پرونده زمین خواری در شمال کشور می‌پردازد.

در خلاصه این مستند تلویزیونی آمده است: گروه مستندسازی در راه قله‌ دماوند به معدن‌دارانی برمی‌خورند که به آن‌ها اجازه رفتن به سمت قله را نمی‌دهند، افرادی که به نظر می‌رسد باید آن‌ها را مالکان قله دماوند نامید.

اما این سوال که این افراد آنجا چه می‌کنند و چه بر سر دیگر منابع طبیعی کشور آمده که نوبت به دماوند رسیده است، پرده از شرایطی ناگوار در محیط زیست کشور برمی‌دارد.

میلاد خالقی منش فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر در دانشگاه شهید رجایی تهران است، او هم‌زمان با تحصیل در دانشگاه برای گذراندن دوره فیلم‌سازی به کانون سینماگران جوان رفت، در همان زمان به کار تدوین و صداگذاری در تلویزیون نیز مشغول شد.

از مشهورترین مستندهای تلویزیونی که وی به کارگردانی و تدوین آن پرداخته می‌توان به مجموعه «مستند شوک» اشاره کرد، همچنین مستند «گربه‌های ناآرام» از مهم‌ترین فیلم‌هایی است که وی کارگردانی آن را انجام داده است.

فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند از 17 تیر در شبکه مستند آغاز شده و در این فصل ۴۲ اثر در سه بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

پخش فیلم‌های جشنواره تلویزیونی مستند از شبکه مستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
فیلم این زمین خوردنی نیست, فیلمی تکان دهنده درباره زمین خواری در کشورکان است!دیدن انرا به تمام ایرامیان توصیه میکنم
آخرین اخبار