سرخه؛

ایجاد زیرساخت‌های نیروی برق در شهرک صنعتی سرخه

فرماندار سرخه گفت : زیرساخت‌های نیروی برق در شهرک صنعتی سرخه ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی مویدی زاده فرماندار سرخه در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد سرخه گفت : یکی از مشکلات عمده شهرک صنعتی سرخه نبود زیرساخت‌های مناسب در حوزه نیروی برق است که این مهم سبب کاهش میزان تولید در این شهرستان می‌شود.


علی مویدی زاده با تأکید بر اینکه رفع این مشکل و افزایش سطح تولید در سرخه در دستور کار قرار دارد افزود : زیرساخت‌های مناسب در حوزه نیروی برق در شهرک صنعتی سرخه با حمایت دولت ایجاد می‌شود.


وی با بیان اینکه رونق تولید در محوریت اقدام و عملکرد دولت است تصریح کرد : کارخانه فولاد سرخه یکی از واحدهای تولیدی فعال در این شهرستان است که حمایت و تأمین منابع و زیرساخت‌های لازم برای رونق و افزایش میزان تولید این واحد در دستور کار قرار دارد.


مویدی زاده اظهار داشت : کارخانه فولاد سرخه اکنون روزانه 40 تن شمش فولاد تولید می‌کند و این در حالی است که میزان تولید نسبت به توان واقعی این واحد کمتر است و باید با رفع موانع و مشکلات موجود میزان تولید را در این واحد افزایش دهیم.


فرماندار سرخه با بیان اینکه این واحد هم ‌اکنون توانایی تولید روزانه 70 تن شمش فولاد را دارد بیان کرد : با تأمین زیرساخت‌های لازم برای این واحد پیش ‌بینی افزایش تولید تا 500 تن در کارخانه تولیدی فولاد سرخه شده است.


وی با اشاره به اینکه صنعت فولاد به‌ تازگی در شهرستان سرخه ایجادشده است افزود : این صنعت در چند سال گذشته برای مدتی تعطیل شد که اکنون به‌صورت مجدد راه‌اندازی و فعال‌شده است و ظرفیت مطلوبی را در حوزه تولید و اقتصاد این شهرستان ایجاد می‌کند.


مویدی زاده تأکید کرد: برای رونق بخشی به این واحد تولیدی نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تأمین و تخصیص اعتبارات دولتی به این واحد هستیم.


انتهای پیام / ذ


کارخانه فولاد سرخه روزانه 40 تن شمش فولاد تولید می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار