انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حقوق شهروندی در نظام اداری به کارکنان دولت آموزش داده می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت:طبق مصوبه شورای عالی، حقوق شهروندی در نظام اداری به کارکنان دولت آموزش داده می‌شود.

"جمشید انصاری" رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختصاص 14 ساعت برای آموزش حقوق شهروندی به کارکنان دولت، اظهار داشت: مصوبه‌ای در شورای عالی اداری، حقوق شهروندی را در نظام اداری مشخص کرد و آنچه که پیش‌بینی شد،  آموزش حقوق شهروندی در نظام اداری بود.

وی ادامه داد: این مصوبه تکالیف مدیران و کارکنان دولت را در قبال رعایت حقوق مردم مشخص کرد و اسفندماه سال گذشته از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

انصاری اضافه کرد: براین اساس باید حرمت و حقوق مراجعه کننده از هنگام ورود به ادارات و سازما‌ن‌ها حفظ و براساس قانون با همه رفتار شود، تبعیضی هم میان مراجعه کنندگان گذاشته نشود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با بیان اینکه  برای مدیران دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزش پیش‌بینی شده است، بیان کرد: اکنون در مرحله آموزش مربیان هستیم، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و استانداری‌ها تعدادی مربی را  تعیین می‌کنند که در تهران آموزش می‌بینند، سپس این کلاس‌ها را خودشان در استان‌ها دایر می‌کنند و ما دیگر مربی‌ها را از تهران اعزام نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: تا پایان شهریور ماه آموزش مربیان تمام می‌شود و استان‌ها دوره‌های آموزشی را برای مدیران اجرایی و کارکنان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار