اصفهان؛

احداث کمربندی خمینی شهر اصفهان از سرگرفته می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به حل مشکلات احداث کمربندی خمینی شهر در استان اصفهان گفت: این طرح با شتاب بیشتری تکمیل خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی افزود: برای تکمیل تقاطع کمربندی خمینی شهر باید تلاش مضاعفی صورت گیرد و این امر همکاری و همگامی ارگانهای مرتبط را می طلبد.

وی که در جلسه ای با حضور مسئولان مهندسی رزمی 40 سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان سخن می گفت، تصریح کرد: تکمیل این طرح نمادی از اقتصاد مقاومتی است، زیرا هم تصادفات کم می شود و هم در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: باید تا حد ممکن از وقوع تصادفات مرگبار در شبکه راه ها جلوگیری کرد.

در صورت احداث تقاطع غیر همسطح در جاده کمربندی جدید خمینی شهر، ارتباط این جاده با کمربندی قدیم برقرار می شود و تاثیر بسزایی در کاهش حوادث رانندگی در این منطقه دارد.
موضوع تصادفات مرگبار که در پی تردد خودروهای سنگین در بلوار آزادگان خمینی شهر بوقوع پیوسته از سال های گذشته تاکنون همواره یکی از اخبار مهم رسانه ها بوده است.

کمربندی خمینی شهر که به طول 20 کیلومتر در دو باند، بعد از تقاطع چشمه لادر این شهرستان آغاز و به پل سلیمان خاطر در محور آزادگان ختم می شود، جهت کاهش تردد در منطقه مسکونی ، بهسازی وضعیت عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در بخشی از بزرگراه آزادگان، میدان استقلال و بلوار دانشگاه صنعتی واقع در شمال اصفهان نقش بسزایی دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.