الویری خبر داد

قطعی شدن حضور در دولت دوازدهم، دلیل خروج آخوندی، احمدی و ابتکار از گزینه های شهرداری

منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: 3 نفر از گزینه های شهرداری پایتخت به صورت قطعی در کابینه دولت دوازدهم حضور دارند و به همین علت از میان نامزدها حذف شدند.

قطعی شدن حضور در دولت دوازدهم، دلیل خروج آخوندی، احمدی و ابتکار از گزینه های شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی الویری رئیس سنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه برگزاری جلسه منتخبان شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مرحله اول گزینش شهردار تهران در شورای اسلامی شهر تهران کلید خورد، اظهار داشت: روال کار به این صورت بود که هر کدام از اعضای منتخب شورای شهر 3 نفر را به عنوان کاندیدای موردنظر خود معرفی کردند.

وی با بیان اینکه ما به یک لیست 24 نفره رسیدیم، افزود: بعد از بحث های انجام شده قرار شد که 7 نفر را برگزینیم تا آنها برنامه های خود را به ما تحویل دهند.

رئیس سنی شورای پنجم شهر تهران تاکید کرد: پس از بررسی ها مشخص شد که 3 نفر از گزینه ها از جمله عباس احمد  آخوندی وزیر راه و شهرسازی،  معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و علی اصغر احمدی معاون وزیر کشور به صورت قطعی در کابینه دولت دوازدهم حضور خواهند داشت، به همین دلیل این افراد از حضور در لیست  شهردار تهران  انصراف دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار