اردبیل؛

بازسازی و احیای سکونتگاه‌های غیررسمی در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت و بازسازی و احیای همه‌جانبه محلات سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان پارس‌آباد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس‌آباد در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محلات هدف پارس‌آباد اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای احیا، بهسازی و نوسازی هشت محله به عنوان سکونتگاه‌های غیرمجاز پارس‌آباد امری مهم بوده که در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: این سکونتگاه‌ها از زمان دور بدون رعایت قوانین شهرسازی و عمرانی احداث شده و اغلب دچار مشکلات متعدد هستند و در این راستا باید تمامی دستگاه‌های متولی به ویژه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی و همکاری در اجرای زیرساخت، بازسازی و احیای فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و انتظامی قدم‌های موثری بردارند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و احیای سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: تشکیل جلسات منظم و فعال کردن کارگروه‌های مربوطه برای توسعه همه‌جانبه این محلات امری مهم و ضروری بوده که باید توجه ویژه‌ای به این حوزه انجام شود.

صمدی با اشاره به اهداف مهم بازآفرینی پایدار محلات شهر پارس‌آباد تصریح کرد: در راستای فقرزدایی از محلات سکونتگاه‌های غیررسمی و احیای این مناطق به شکلی مناسب و صحیح باید برش شهرستانی برای اجرای این طرح توسط مسئولان امر تهیه و تدوین شده و زمینه برای اجرایی و عملیاتی شدن آن فراهم شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از مطالعه 3 پروژه پایدار با اعتبار 11 میلیارد ریال در پارس‌آباد خبر داد و افزود: انتظار می‌رود اعتبارات اختصاص یافته برای احیای سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان پارس‌آباد به صورت حداکثری تخصیص یابد تا بتوانیم در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را انجام داده و شاهد بهسازی این مکان‌های هدف در سطح شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/ع

احیای سکونتگاه‌های غیررسمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.