اردبیل؛

آغاز طرح هجرت 3 در مدارس شهرستان بیله‌سوار

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: طرح هجرت 3 در ۷مدرسه شهرستان بیله سوار با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان بسیجی ‏آغاز شد. ‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ شکور زارع، فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار از آغاز طرح هجرت 3 با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان پسر بسیجی و عوامل اجرایی در 7 مدرسه شهری و روستایی شهرستان بیله‌سوار خبر داد.

وی هدف از طرح هجرت 3 را محرومیت‌زدایی از مدارس، پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، فراهم‌سازی زمینه مشارکت آنان در فعالیت‌های عمرانی با حس تعهد و خصلت بسیجی بیان کرد و گفت: مرحله نخست طرح هجرت 3 با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان پسر بسیجی و عوامل اجرایی در هفت مدرسه شهری و روستایی شهرستان  بیله سوار به مدت 10روز برگزار خواهد شد.

زارع با بیان اینکه این طرح به منظور بازسازی و بهسازی مدارس برگزار می‌شود افزود: طرح هجرت 3 همه ساله در شهرستان بیله‌سوار همراه با سراسر ایران اسلامی با همکاری آموزش و پرورش  برگزار می‌شود در این طرح دانش‌آموزان به تعمیر، بازسازی و بهسازی و رنگ‌آمیزی مدارس شهرستان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: طرح هجرت می‌تواند عامل بسیار مهمی در تربیت روحی و اخلاقی دانش‌آموزان در عرصه‌های کار باشد و دانش‌آموزان بتوانند در حفظ و نگهداری مدارس که در دست دانش‌آموزان امانت است بسیار کارساز باشد.

 

انتهای پیام/ح

آغاز طرح هجرت در 7 مدرسه شهری و روستایی بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.