حسادت خارجی ها به پیشرفت فوتبال ایران

فوتبال ایران در چندسال گذشته پیشرفت زیادی کرده و قویترین تیم آسیا محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید کشورمان درحالی در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا شرکت کرده که که بیشتر نفرات این تیم را بازیکنان زیر 20 سال تشکیل می دهند. 

برهمین اساس رسانه های اروپایی به آینده نگری فدراسیون فوتبال نسبت به تیم امید پرداخته و از تحقیر تیم های آسیایی خبر دادند.

پس از اینکه کی روش، کار نظارت بر تیم های پایه را برعهده گرفت، پیشنهاد داد تا تیم ملی جوانان به رقابت های قهرمانی آسیا بروند تا برای حضور در مقدماتی المپیک آماده شوند.

بر همین اساس، پایگاه اینترنتی اکونومیست، در همین باره نوشت: فوتبال ایران با فرستادن بازیکنان 20 ساله به رقابت های قهرمانی زیر 23 سال نشان داد در چند سال گذشته پیشرفت زیادی کرده و کشورهای آسیایی دیگر نیز متحیر قدرت فوتبال ایران شده اند.

همچنین امیرحسین پیروانی که سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران است، در همین باره اظهار کرد: اکثر بازیکنان تیم امید ایران 20 ساله هستند و ما این تیم را برای بازی های المپیک آماده می کنیم تا آن زمان در رده سنی قانونی قرار گیرند. هدفمان صعود به المپیک 2020 است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این هدف برسیم.

انتهای پیام/

فوتبالیست های زیر 20 سال ایران در رقابت با امید های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
دورود بر مربی بزرک کارلوس کیروش
آخرین اخبار