کرمان؛

کرمان ؛عطرآگین از حضور شهدا

امروز مردم کرمان ، شاهد حضور پرستو هایی هستند که به عشق وطن و برای این مرز بوم از سر و جان گذشتند و بی ادعا و گمنام در خاک وطن خواهند آرمید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع )مردم شهید پرور و قدردان شهرهای مختلف استان از 21شهید گمنام گرانقدر  استقبال و هم اکنون مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر در برخی مناطق در حال انجام است.
بگفته رییس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ، امروز درسالروز شهادت امام ششم شیعیان ، پیکر 3 شهید در شهر نودژ از توابع منوجان ، 3 شهید در ساردوئیه و شهر درب بهشت از توابع جیرفت ، دو شهید در شهر چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج ، یک شهید در شهر جیرفت ، دو شهید در مجتمع صنعتی گل گهر سیرجان ، دو شهید در ریحان شهر زرند ، یک شهید دربها آباد زرند ، دو شهید در فیض آباد شهرستان راور ، سه شهید در شهر بردسیر و دو شهید در شهر کرمان دفن خواهند شد .
ابوالحسنی درباره شهدای شناسایی شده هم گفت : پیکر شهید اسماعیل هنری از سیرجان ، شهید محمد علی محمد صادقی از رفسنجان و شهید عباس اسدی از گلباف که در عملیات بدر در شرق استان دجله به شهادت رسیدند ، پس از حدود 33 سال در زادگاهشان آرام می گیرد.

انتهای پیام/ی

کرمان ؛عطرآگین از حضور شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار