معاون وزیر راه و شهر سازی ؛

ریل گذاری راه آهن ملایر – کرمانشاه مرداد ماه به پایان می‌رسد

معاون وزیر راه و شهر سازی صبح امروز از ایستگاه راه آهن شهر کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار پروژه راه آهن کرمانشاه با سرعت هرچه بیشتر در پنج جبهه کاری در حال انجام است، گفت: از مسیر ۱۱۰ کیلومتری فیروزان-کرمانشاه تنها ۱۷ کیلومتر ریل گذاری باقی مانده است.

ریل گذاری راه آهن ملایر – کرمانشاه مرداد ماه به پایان می‌رسد
وی افزود: با تصمیمات جدید وزیر راه با وارد کردن سیستم مکانیزه جهت ریل گذاری به استان کار ریل گذاری در تونل‌ها که قدری دستگیر و دشوار است ظرف دو هفته آینده پیش از پایان این دولت به اتمام می رسد.
خادمی با بیان اینکه سال گذشته و امسال بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان در پروژه راه آهن ملایر-کرمانشاه هزینه شده است، افزود:  عملیات‌های دشواری مانند حفر تونل، روسازی و ایستگاه ظرف سال گذشته انجام شده است.

ریل گذاری راه آهن ملایر – کرمانشاه مرداد ماه به پایان می‌رسد
معاون وزیر راه با اشاره به اینکه در چندماه اخیر کار بصورت مداوم انجام شده، گفت: در بهار ۵۰ روزی بارندگی داشتیم و اگر در تاریخ زمان بهره برداری تاخیری صورت گرفته به خاطر استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز در چهار محور ریلی دیگر (رشت، ارومیه، تبریز و همدان) بوده است و بیش از این ظرفیت کار نداشتیم.

خادمی با عذرخواهی از مردم کرمانشاه گفت: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که ۱۷ کیلومتر ریل گذاری باقی مانده تا پایان این دولت در مرداد ماه به اتمام برسد.

معاون وزیر راه همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی ساختمان ایستگاه کرمانشاه اظهار کرد: تلاش ما است که رییس جمهور برای بهره برداری از این پروژه حاضر شوند.

 انتهای پیام/پ

 

مرداد ماه پایان ریل گذاری راه آهن کرمانشاه ملایر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۶
جدی؟