کرمانشاه؛

صدای سوت قطار در کرمانشاه به گوش می رسد

استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون ۷۵ کیلومتر از مسیر ریل گذاری شده و کمتر از ۳۰ کیلومتر تا اتمام پروژه ریل گذاری راه آهن باقی مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه گفت:مدیریت ارشد استان با جدیت تمام روند اجرای پروژه راه آهن را دنبال می‌کند و علاوه بر بازدیدی که صبح امروز ۲۹ خرداد صورت گرفت، در روزهای ۳ و ۱۷ خرداد نیز از این طرح بازدید مفصلی به عمل آمد.
 
این مقام عالی استان افزود: خوشبختانه پروژه همچون چند ماه اخیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و در تمامی قسمت‌ها از جمله ساخت ایستگاه و ساخت سکوی مسافری، محوطه سازی و ریل گذاری کاملاً فعال بوده و از شتاب مناسبی برخوردار می‌باشد.
 
وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ نفر در قسمت‌های مختلف این مجموعه کارگاهی بزرگ با جدیت در حال کار و تلاش هستند و پروژه را با تمام توان به پیش می‌برند.
رازانی در مورد روند ریل گذاری اظهار داشت: تاکنون ریل گذاری ۷۵ کیلومتر از مسیر به اتمام رسیده و تن‌ها کمتر از ۳۰ کیلومتر تا اتمام پروژه باقی مانده است تمامی ملزومات و نیازهای پروژه اعم از منابع مالی، مصالح و ... انجام شده و این طرع عظیم با سرعت پیش می‌رود و در حال طی نمودن مراحل پایانی است.
 
این مقام عالی استان در ادامه از انجام آخرین هماهنگی‌ها برای افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: از دفتر رئیس جمهور درخواست کرده ایم برای برنامه افتتاحیه پروژه راه آهن کرمانشاه با حضور دکتر روحانی در ۱۵ تیرماه برنامه ریزی کنند که تاریخ نهایی پس از تایید و تنظیم نهایی توسط دفتر رئیس جمهور اعلام می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر افتتاحیه راه آهن، برای این روز برنامه افتتاح کارخانه ایران خودرو، آبگیری دو سد بزرگ و همچنین افتتاح یک پروژه عمرانی شهری نیز به دفتر رئیس جمهور ارایه شده است.
 
انتهای پیام/ز
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.