کرمانشاه؛

آغاز کمپین اهدای قرآن کریم

کلیه دفاتر کمیته امداد در شهرستان های استان آماده دریافت کتب گرانقدر قرآن کریم، نهج البلاغه، مفاتیح الجنان و سایر کتب مذهبی قابل استفاده از هم استانی های مومن و خیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن دعوت از خیران و هم استانی های نیکوکار برای پیوستن به کمپین " اهدای قرآن کریم" گفت: این طرح ارزشمند همزمان با ماه مبارک رمضان که ارتباط و توجهات به کتاب مقدس قرآن کریم جلوه بارزتری می یابد آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمپین اهدای قرآن کریم با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و ایجاد انس و الفت بیشتر در میان خانواده های تحت حمایت با این کتاب شریف آسمانی و سایر کتب مذهبی برپا شده است،خاطرنشان کرد: قرآن ها و کتب مذهبی اهدایی از سوی خیران دراسرع وقت در میان خانواده های نیازمند فاقد این کتب شریف توزیع می شود.

حسین خدرویسی همچنین به برگزاری طرح آموزش قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال اشاره و تاکید کرد: این طرح درقالب طرح ترنم نور در کلیه شهرستان های استان به اجرا درآمده و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

خدرویسی تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح آموزش های روخوانی، روانخوانی، تفسیر و حفظ قرآن کریم را زیر نظر مربیان مجرب آموزشی فرا می گیرند.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار