لرستان؛

راهیابی نمایش سیاه وردارو به جشنواره سراسری تئاتر ماه

نمایش سیاه وردارو از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان به جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  نمایش سیاه وردارو پیش از این توانسته بود رتبه برتر جشنواره شرهانی را کسب کند.

سیاه وردارو اثری نمایشی است با موضوع دفاع مقدس که زندگی یکی‌ از شهدای غواص را روایت می‌کند که از کودکی ترس از آب داشته ولی پس از ورود به جبهه‌های نبرد تصمیم می‌گیرد به گروه غواصی بپیوندد و در عملیات کربلای ۴ همراه با سایر همرزمان غواص‌اش به شهادت می‌رسد.

مینا سپهوند، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان در این رابطه، گفت: دفاع مقدس به لحاظ محتوایی و همچنین وجود حرکت‌ها و موقعیت‌های نمایشی ناب، یکی‌از منابع محتوایی بی‌نظیر برای تولید آثار نمایشی است و در سال‌های اخیر توانسته است موجب ایجاد یک جریان در عرصه هنرهای نمایشی شود که نمونه‌های شاخص آن هر ساله در جشنواره‌هایی نظیر ماه و جشنواره بسیج عرضه می‌شود.

وی افزود: حوزه هنری لرستان در ۴ سال اخیر ۹ نمایش صحنه‌ای و خیابانی با موضوع دفاع مقدس تولید کرده است که توانسته‌اند در جشنواره سراسری تئاتر ماه و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رتبه‌های ارزشمندی کسب کنند.
آثار منتخب برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر ماه از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه ۹۶ در بیست و پنجمین دوره این جشنواره به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام / د

 نمایش سیاه وردارو در حوزه هنری لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.