مردم نیکوکار سیمرغ در سه ماه امسال ۲۹۰ میلیون و ۵۶۹ هزار ریال صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  علیمراد نصوری مدیر کمیته امداد سیمرغ با بیان اینکه مردم این شهرستان جهت خدمت رسانی مطلوب به مددجویان همکاری خوبی با این نهاد دارند، گفت: صدقات جمع آوری شده در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.


وی افزود:صدقات جمع آوری شده در سرفصل‌های مختلف از جمله اکرام و محسنین، صدقات، اطعام، احسان زائر و احسان دانش آموزی برای مددجویان هزینه شد.


مدیر کمیته امداد سیمرغ با بیان اینکه دو هزار و ۸۹۴ صندوق بزرگ، کوچک و متوسط در سطح این شهرستان وجود دارد، گفت: کمک‌های مردمی نقش اساسی در پیشبرد اهداف کمیته امداد که همان توانمند سازی مددجویان است، را دارد.


نصوری با اشاره به اینکه در این شهرستان ۱۹۱ نفر حامی خیر حمایت مادی ومعنوی ۳۵ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند، افزود: حامیان تاکنون ۱۱۸ میلیون و ۹۲۳ هزار ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند.


وی با بیان اینکه حامیان وخیّران نیکوکار در بخش‌هایی مانند تامین جهیزیه، تحصیل و درمان ایتام و مشمولان طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می‌کنند گفت: این نهاد با جذب حامی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و با شناسایی نیاز‌های اصلی مددجویان از طریق کمک‌های حامیان، مشکلات آنان را پیگیری و رفع می‌کند.


در شهرستان سیمرغ ۵۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان قرار دارند واز خدمات این نهاد بهره‌مند شدند.


انتهای پیام/آ


پرداخت میلیونی صدقه در سیمرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.