دامغان؛

ادای احترام وزیر بهداشت به شهدای دامغان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین برنامه خود پس از ورود به دامغان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ادای احترام کرد.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح شنبه در حالی وارد گلزار شهدای دامغان شد که پیش از آن در ورودی شهر مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرارگرفته بود.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  پس از استقبال با حضور در گلزار شهدای دامغان ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کابینه یازدهم طی سخنانی کوتاه در این مراسم معنوی، شهدا را آیینه تمام خوبی‌ها دانست و گفت: امروز هر آنچه داریم به برکت همین شهدایی است که برای ما نعمت امنیت را فراهم آوردند.


وی با اشاره به تقدیم سه هزار شهید مردم استان سمنان به اسلام و انقلاب، افزود : مردم این استان همواره نشان داده‌اند که در بزنگاه‌ها، درصحنه حاضر بوده و اقتدار نظام نیز مرهون همین حضور مردم شهیدپرور است.


هاشمی با تأکید بر اینکه باید قدردان خون شهدا و زحمات خانواده معظم ایشان باشیم، تصریح کرد: ما مسئولان باید مراقب باشیم تا راه را گم نکنیم چون این انقلاب ثمره خون هزاران شهیدی است که امروز من و شما میراث‌دار آن هستیم.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در جریان سفر به دامغان جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه، استاندارسمنان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مسئولان استان سمنان همراهی می کنند.


انتهای پیام / ذ


استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی از وزیر بهداشت در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.