دادستان جاجرم خبر داد؛

کشف يك اختلاس جدید در پرونده آلومینای جاجرم

صفدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاجرم گفت: سه متهم از اختلاس جدید در پرونده آلومینای جاجرم دستگیر و روانه زندان شدند.

کشف يك اختلاس جدید در پرونده آلومینای جاجرم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صفدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاجرم از کشف اختلاس جدید در پرونده آلومینای جاجرم خبرداد و گفت: سه متهم این پرونده با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی افزود: پرونده دوم توسط دیوان محاسبات به دادستانی ارسال شد که سه متهم این پرونده از نیرو‌های شرکت آلومینای جاجرم در تهران بودند.

دادستان جاجرم تصریح کرد: طبق گزارش‌های واصله آقای (ح- م) به اتهام دریافت رشوه و اختلاس جمعا به مبلغ دو میلیارد و ۴۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، آقای (م – م) به اتهام رشوه و دریافت غیرقانونی به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۹۷۲ هزار ریال و اقای (ح-ع) به اتهام رشوه و  تسویه نکردن تنخواه به شرکت آلومینای جاجرم به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

این مقام قضایی در استان خراسان شمالی اضافه کرد: نمایندگی این کارخانه در تهران علیه فرد اصلی شکایتی در شعبه ۱۰ بازپرسی ناحیه خارک مطرح کرده است، اما بدلیل اینکه رشوه‌ها و اختلاس‌ها در تهران صورت گرفته بود عدم صلاحیت رسیدگی به این پرونده به دادسرای تهران زده شد.

منبع:میزان

انتهای پیام/ع

سه متهم پرونده آلومینای جاجرم روانه زندان شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
الو مینیوم خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۶
وای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۶
وای باز اختلاس شده؟؟