مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «حُسنا» تا ۱۰ مرداد تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدحسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به این که فراخوان این جشنواره که ویژه هنرمندان و طراحان گرافیک سراسر کشور برگزار می‌شود، همزمان با شب‌های قدر منتشر شد، گفت: علاقه‌مندان در مرحله نخست تا اول مرداد ماه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه فرصت داشتند که به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان، مهلت ارسال آثار به مدت ۱۰ روز و تا دهم مرداد ماه تمدید شد.

وی با بیان این که محدودیتی در تعداد ارسال آثار توسط هر هنرمند وجود ندارد، افزود: ابعاد و مشخصات آثار در اندازه استاندارد است و ابعاد مدنظر آثار از طریق کانال تلگرامی @hossna۲۰۱۷ اعلام شده است.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به این که آثار برتر پس از داوری، در تاریخ دوم شهریور ماه معرفی خواهند شد، گفت: همچنین آثار ارسالی از ۲۴ مرداد تا دوم شهریور ماه در نگارخانه کتاب مشهد واقع در خیابان امام خمینی (ع)، روبروی باغ ملی، طبقه منفی یک فروشگاه مرکزی کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در معرض دید عموم هنرمندان و علاقه‎مندان قرار خواهد گرفت.

سعیدی گفت: به ۱۴ نفر اول در بخش طراحی جلد قرآن کریم و به پنج نفر برگزیده در بخش‌های مفاتیح‌الجنان و ادعیه در مجموع ۱۴۰ میلیون ریال هدیه نقدی اهدا خواهد شد.
 
انتهای پیام// ز.ی
 
 
 

 مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «حُسنا» تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.