اهواز؛

فرار 3 مفقود حادثه دزفول، شایعه یا واقعیت؟

مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: شایعاتی مبنی بر فرار این 3 مفقود مطرح شده که نمی توان در این خصوص اظهارنظر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عظیم رضای مرساق بیان کرد: با وجود گشت زنی نیروهای هلال احمر با بالگرد شرکت نفت ، ولی تاکنون ردی از 3 مفقود حادثه چال کندی پیدا نکرده اند.


رضای مرساق ادامه داد: برای یافتن سه مفقود حادثه چال دره دزفول، آب را از بالا بسته ایم و تیم ها از هوا، کوه و داخل آب مشغول جستجو هستند.

وی در خصوص فرار 3 مفقود حادثه نیز اظهار کرد: شایعاتی مبنی بر فرار مفقودان مطرح شده که نمی توان در این خصوص اظهارنظر کرد چرا که اگر تصور شود لیدر توری که دچار حادثه شده فرار کرده باشد 2 نفر دیگر دلیلی برای فرار ندارند لذا فرار 3 مفقود حادثه چال کندی شایعه ای بیش نیست.


رضای مرساق ادامه داد : خانواده مفقودان همراه با نیروهای امداد در جستجو و انتظار هستند ضمن اینکه به علت صعب العبور بودن منطقه امکان فرار افراد وجود ندارد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول بیان کرد: شاید به این دلیل که مریم زنگنه فرد نجات یافته از حادثه اظهاراتی ضد ونقیضی مبنی بر این که'3 نفر را دیده که از کوه بالا رفته اند' اما پس از آن به نیروهای هلال احمر اعلام کرد ' 3 نفر را دیده که در آب گرفتار شده اند' را بیان کرده چنین شایعه ای منتشر شد، اما در واقع با توجه به وضعیت روحی ،خستگی و وحشتی که در 24 ساعت داشته نمی توان به گفته های وی اکتفا کرد.

19 گردشگری که روز پنجشنبه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند، 14 نفر نجات یافته و جستجو برای نجات 3 نفر دیگر ادامه دارد.


انتهای پیام/و

ادامه جستجوی هلال  احمر  برای یافتن 3 مفقود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.