ادامه جستجوی گردشگران مفقود شده در دزفول / اعزام بالگرد شرکت نفت به چال کندی / فرار 3 مفقود حادثه دزفول شایعه یا واقعیت؟

شهردار دزفول از ادامه جستجوی گردشگران مفقود شده در منطقه چال کندی این شهرستان خبرداد.

کرمی نژاد، شهردار دزفول در گفتگو  با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: چال کندی یک منطقه بکر گردشگری با آب های روان و طبیعت زیبا است که همیشه مقصد طبیعت دوستان از سراسر استان خوزستان و حتی کشور بوده است .


وی بیان داشت : پنجشنبه 29 تیرماه یک گروه کوهنوردی از اهواز در قالب تور شخصی به شهرستان دزفول سفر کرده و پس از گردش در کوه به منطقه چال کندی می روند و اقدام به شنا در رود خانه دز می کنند.


کرمی نژاد افزود: این تور 19 نفره بود و در یک اقدام نا آگاهانه همه اعضا خود را با طناب به هم وصل کرده و نزدیک یک صخره به دل آب می زنند که موج آب آن ها را به صخره نزدیک و نزدیک تر می کند و با شدت به آن بر خورد می کنند.


شهردار دزفول گفت: سر گروه که فردی آشنا به غواصی بوده سریع طناب ها را پاره کرده و متاسفانه این حادثه 2 فوتی و 14 مصدوم داشت .3 نفر از جمله سرگروه تیم نیز مفقود هستند.


وی بیان کرد: تلاش ها همچنان برای یافتن مفقودان ادامه دارد و از امروز صبح گروهی غواص  از دزفول و اهواز به امید یافتن آن ها به دل دز زدنند.


کرمی نژاد گفت: مصدومان این حادثه از بیمارستان مرخص شده و فقط یکی از گردشگران که مشکل قلبی داشت در بیمارستان بستری است.


شهردار دزفول افزود: این منطقه از نظر شهرداری برای شنا  ممنوعه بوده چرا که خارج از حوضه شهری است .


وی گفت : آتش نشانی نیز در کنار سایر نیروهای امدادی از بدو وقوع حادثه در تلاش بوده و تا این لحضه خبری از مفقودان نشده و امیدواریم که هرچه سریع تر این 3 نفر پیدا شوند.


کرمی نژاد بیان داشت: این گروه تجهیزات کامل شنا با خود به همراه داشته اما مکان مناسبی را انتخاب نکرده زیرا  چال کندی کنترل شده نیست و شدت جریان آب بالا است به طوری که  غواصان نیز در این منطقه به آب نمی زنند چرا که می دانند این کار بسیار خطر ناک است.


انتهای پیام/م

 

اعزام بالگرد شرکت نفت به چال کندی

فرار 3 مفقود حادثه دزفول شایعه یا واقعیت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.