کرمان؛

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه قاچاقچی و کشف بیش از ۱۳۸ کیلو گرم مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی بخش راین و کلانتری ۱۹ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی بخش راین این فرماندهی با همکاری ماموران انتظامی یگان تکاوری با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: در همین رابطه مأموران انتظامی در حین گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند و دستور توقیف آن‌ها را صادر کردند.
سرهنگ روانبخش افزود: مأموران در بازرسی از این وسایل نقلیه موفق شدند مجموعا مقدار ۹۵ کیلو و ۵۰ گرم تریاک و ۳۶ کیلوگرم حشیش را کشف و سه نفر را در این رابطه دستگیرکنند.
این مقام انتظامی در تشریح عملیات دوم بیان داشت: همچنین ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ شهر کرمان موفق شدند یک باب منزل مسکونی را که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و پس از کسب اجازه از مقام قضایی در بازرسی از این منزل مقدار ۷ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را به همراه تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه در این دو عملیات مجموعا ۱۳۸ کیلو و ۵۱۰ گرم مواد مخدر کشف شد افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ی

کشف بیش از صد کیلو مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار