اهواز؛

تاکید استاندار خوزستان بر آماده‌سازی مدارس

استاندار خوزستان بر تلاش دستگاه ها به منظور آماده‌سازی مدارس برای مهرماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان گفت: در خصوص بحث سوادآموزی باید یک جلسه دیگر برگزار شود تا با آمار دقیق‌تر اطلاعات دقیقی از بی‌سوادی در استان کسب کنیم، این زیبنده خوزستان نیست که 230 هزار بی‌سواد داشته باشد، باید برای سوادآموزی برنامه‌ریزی مناسبی شود.

 

وی تصریح کرد: در خصوص بحث پروژه مهر از بخشداران، فرمانداران و دهیاران انتظار دارم به این حوزه وارد شوند و کاری کنند تا مهرماه امسال از سال گذشته بهتر باشد، باید به آموزش و پرورش برای تأمین امکانات لازم کمک شود. مدیر باید به مساله آموزش خود بپردازد و ما نیز در حد توان باید نیازهای مدارس را فراهم کنیم. از مدیرکل می‌خواهم دستورالعملی را آماده کند.

 

شریعتی اذعان داشت: صدا و سیما باید درباره پروژه مهر، تولید محتوا کند و برنامه‌های مختلفی بسازد. فرمانداران، ادارات و دستگاه‌ها باید درگیر کار شوند. باید هر کدام از ادارات را به عنوان پشتیبان و معین برای چند مدرسه انتخاب کنیم و تلاش کنیم که مهرماه امسال از مهر سال گذشته بهتر باشد و مدارس آمادگی بیش تری داشته باشند.

 

استاندار خوزستان اظهار کرد: شهرداری و دستگاه‌های دیگر استان، کارهای لازم مانند نصب سرعت‌گیر، خط‌کشی خیابان و موارد مختلف برای آسایش و کمک به دانش‌آموزان را فراهم کنند.

 

وی بیان داشت: به مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان و توزیع برق ابلاغ کردم که انشعابات مدارس، آماده بهره‌برداری و بدون پرداخت حق انشعاب، وصل شود تا این مدارس معطل نمانند و خدمات لازم را به دانش‌آموزان ارائه دهند و مدارس آماده افتتاح ما به 100 عدد برسد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.