اهواز؛

شرکت 320 نفر در اجرای پروژه مهر

۳۲۰ نفر در اجرای پروژه مهر به منظور آماده‌سازی مدارس شهرستان برای سال تحصیلی جدید مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیراداره آموزش‌وپرورش شادگان گفت: پروژه مهر فرآیند برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت‌های آموزش و پرورش به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد نیروی انسانی، بهینه‌سازی فضاهای آموزشی و تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی پرشور مدارس بوده که همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشارکت کنند.

حبیب حاجی زاده اظهارکرد: امیدواریم با تلاش همکاران و دستگاه‌های اجرایی مربوط در سال تحصیلی جاری شاهد کسب امتیازات مطلوبی در اجرای پروژه مهر باشیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان با اشاره به برنامه ریزی بر حسب امکانات و فضاهای موجود در این اداره خاطرنشان کرد: اعضای کمیته های پروژه مهردر بحش پیگیری امور ایاب و ذهاب دانش آموزان، نام نویسی دانش آموزان در مدارس بر حسب موقعیت جفرافیایی محل سکونت، بازدید و نظارت بر روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس، رسیدگی به مشکلات مردم در فرآیند نام نویسی فرزندانشان در مدارس، اطلاع رسانی سریع به اولیای دانش آموزان نیز باید به گونه ای عمل کنند که رضایتمند باشد.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف پروژه مهر رشد کیفی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس است.

حاجی زاده تاکید کرد: آموزش و پرورش این شهرستان در راستای کیفیت بخشی در امور تحصیلی ـ تربیتی نیاز به مشارکت همه جانبه و تنگاتنگ دانش آموزان، اولیاء، مسئولان شهرستانی، استانی و خیرین دارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان در پایان گفت: مشارکت رسانه های خبری در زمینه اطلاع رسانی به موقع پیام ها و اقدامات انجام شده در خصوص پروژه مهر ۹۵ از جایگاه ارزشمندی از جمله در آگاه سازی اولیای و دانش آموزان و افزایش سطح مشارکت های مردمی ـ خیرین در آماده سازی زیر ساخت های مناسب برای سال تحصیلی ۹۶ ـ ۹۵ برخوردار است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.