رئیس جمهور در تشکیل کابینه فراجناحی عمل کند

امام جمعه بردخون گفت: رئیس جمهور در تشکیل کابینه و انتخاب وزرا و همکاران فراجناحی عمل کند.

رئیس جمهور در تشکیل کابینه فراجناحی عمل کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی صبح یکشنبه در جمع مردم بردخون اظهار داشت: رئیس جمهور در تشکیل کابینه و انتخاب وزرا و همکاران فراجناحی عمل کند.

وی با انتقاد از عملکرد بانک ها که علیرغم تاکیدات مراجع، از مردم دیرکرد می گیرند، افزود: کارگزاران نظام اسلامی نامه ۵۳ امام علی(ع) در نهج البلاغه را بخوانند و همواره بر آن پایبند باشند که مدیریت را به هر فردی واگذار نکنند و جناح و گروه و دوستی را ملاک قرار ندهند.

رکنی حسینی فلسفه حکومت از دیدگاه امام علی(ع) را انتخاب والیان کاردان برای اجرای عدالت در جامعه دانست و گفت: توجه به مردم گرایی، مردم باوری و مردم دوستی در اولویت باشد و درد مردم را بفهمند و کسانی در حکومت انتخاب شوند که دلسوز مردم باشند .

امام جمعه بردخون ادامه داد: مدیران باید متعهد، متخصص، مدیر، امانت دار و به فکر مشکلات مردم باشند و به دور از مسائل خطی و جناحی انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری و پایبندی به نظام و ولایت سرلوحه کار قرار گیرد، ابراز داشت: ساده زیستی مسئولان ملاک باشد نه اینکه وزیران سرمایه دار و بی درد انتخاب شوند و برای رفع تشریفات تلاش کنند زیرا انقلاب اسلامی ملک و میراث هیچ کسی نیست.

رکنی حسینی گفت: تبعیت از ولایت و رهبری و تحقق عدالت اجتماعی هدف همه مسئولان نظام باشد.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختران خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد بر اساس الگوی غربی دختران ما تربیت شوند که با برداشتن حجاب بویژه در دانشگاه ها و برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی آغاز شده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.