کرمان؛

آغاز طرح سالم‌سازی مناطق گردشگری

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از آغاز طرح سالم‌سازی مناطق گردشگری و دستگیری ۱۸ نفر از مخلان امنیت توسط تیم‌های گشت مناطق گردشگری خبر داد.

آغاز طرح سالم‌سازی مناطق گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح سالم‌سازی نقاط گردشگری و با توجه به بازدید مسافران از مناطق گردشگری شهرستان گشت‌های ویژه پلیس جهت تأمین امنیت و سالم‌سازی این مکان‌ها راه‌اندازی شد.


وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب‌ها و ایجاد فضای امن برای مسافران و گردشگران دانست و بیان داشت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون‌سازمانی تلاش می‌شود که زمینه برای تسهیل در اجرای مأموریت از سوی رده‌های حاضر در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.


وی افزود: یکی از مؤلفه‌های جذب گردشگر در جامعه تأمین امنیت مسافران بوده و امنیت مناطق تفریحی و گردشگری جز با همکاری و مشارکت خود مردم تأمین نخواهد شد.


سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه همه سازمان‌ها و نهادهای متولی باید در ارتقای سطح آگاهی مسافران نسبت به جرائم و آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند گفت: تقویت فضای اسلامی و معنوی در مناطق گردشگری رفسنجان و تفرجگاه‌ها از اهداف پلیس در اجرای این طرح است و مسافران نیز باید موازین شرعی و اخلاقی را در مناطق گردشگری رعایت کنند.


این مقام انتظامی ضمن تأکید بر رعایت هنجار و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی از سوی مسافران تأکید کرد: کسانی که موازین اسلامی و اخلاقی را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.


سرهنگ عباسی اشاره‌ای هم به دست آورد های این طرح کرد و افزود: از روز جمعه این طرح در دو منطقه دره در و راویز با حضور اکیپ‌های یگان امداد و پلیس اطلاعات آغاز و دستاوردهای این طرح دستگیری و بازداشت ۱۸ نفر از مخلان نظم و امنیت، توقیف ۷ دستگاه خودرو و کشف چندین قبضه سلاح سرد بوده که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.


فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان از همکاری پایگاه مقاومت بسیج و مردم در اجرای بهتر طرح تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: مردم هرگونه موارد ناامنی را با شماره ۱۱۰ و نقطه نظارت و یا تقدیر از مأموران عمل‌کننده در طرح را با شماره ۱۹۷ در میان بگذارند تا با همکاری هم با تأمین امنیت مناطق گردشگری رفسنجان به امن‌ترین منطقه گردشگری در کشور تبدیل شود.


انتهای پیام/س

آغاز طرح سالم‌سازی مناطق گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار