کرمان؛

دستگیری سارقين دوچرخه و لوازم منزل

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسائی و دستگیری باند6 نفره سرقت دوچرخه و لوازم منزل در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقين دوچرخه و لوازم منزلبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ غلامرضا بهروزه جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی در روند کشف یک مورد سرقت اماکن خصوصی به سرنخ هایی در رابطه با فعالیت مجرمانه یک باند سرقت دست یافتند.


وی افزود: در روند پی جوئی این پرونده مشخص شد چند جوان و نوجوان در قالب یک باند اقدام به سرقت برخی لوازم منزل می نمایند که در ادامه منازل مسکونی اعضای این باند شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی مورد تفتیش قرار گرفتند.


سرهنگ بهروزه بیان داشت: از این باند در مجموع 6 دستگاه دوچرخه سالم و اوراق شده، برخی لوازم اوراق شده موتورسیکلت و تعدادی موتورکولر کشف شد و این سارقان به انجام چندین فقره سرقت منزل و احشام نیز اعتراف کردند.


وی با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی تصریح کرد : دو نفر خریدار اموال مسروقه نیز از دیگر افراد مرتبط با این باند بودند که طی عملیاتی شناسایی و دستگیر شدند.


جانشین انتظامی شهرستان بم در پایان یادآور شد: لازم است شهروندان با توجه به فصل تابستان و آغاز مسافرت های خانوادگی ضمن رعایت مقررات شدآمدی در محورهای درون و برون شهری به امر مراقبت بیشتر از منازل مسکونی خود با استفاده از قفل و تجهیزات ایمنی مناسب نیز دقت داشته باشند.


انتهای پیام/س

 

دستگیری سارقين دوچرخه و لوازم منزل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار