اصفهان؛

دستگیری 3 سارق منازل جنوب اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل و کشف هفت میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی سه نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به سرقت هفت میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در شهر اصفهان اعتراف کردند؛ در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. 

خسروی در پایان به همشهریان توصیه کرد: گاوصندوق مکان مناسبی برای نگهداری اموال با ارزش نیست مگر اینکه در جای مناسبی مخفی شده باشد، از نگهداری وجه نقد، طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید؛ در هنگام خروج از منزل اگر با خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید؛ در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان‌ها حساس باشید و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.