رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

تمامی شهروندان قمی دارای پرونده سلامت می شوند

پرونده سلامت برای نخستین بار در کشور برای بیش از یک میلیون نفر از شهروندان قمی تشکیل شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ابوالفضل ایرانی خواه گفت: در قالب این طرح 140 پایگاه و 40 مرکز بهداشتی در این شهر راه اندازی و پرونده سلامت برای نخستین بار در کشور برای بیش از یک میلیون نفر از شهروندان قمی تشکیل شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح تحول سلامت، انقلابی بزرگی در سطح کشور و استان قم در بخش سلامت بود و اثرات مثبت اجرای این طرح بر هیچ کس پوشیده نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: امیدوارم که اجرای طرح تحول سلامت در دولت بعدی هم ادامه پیدا کند و این مساله تنها با حمایت و همدلی تمام مدیران ممکن است تا وزارت بهداشت بتواند بیش از پیش به مردم خدمت رسانی کند.

ایرانی خواه با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان قم اظهار کرد: امیدوار هستم که این استان در آینده نزدیک در زمینه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در کشور سرآمد باشد، همان طوری که سزاوار شهر کریمه اهل‌بیت(س) است، رهبر معظم انقلاب شهر قم را آبروی کشور دانستند، تلاش می‌کنیم که استان قم را در حوزه سلامت به جایگاهی که سزاوار آن است، برسانیم.

وی ادامه داد: بیماری پروانه یکی از بیماری‌های صعب العلاج است و درمان این بیماری حمایتی است، سعی کردیم به بیمارانی که به بیماری پروانه مبتلا شدند، فراتر از بیماران دیگر خدمات ارائه بدهیم، به این بیماران سر می‌زنیم و به آن‌ها کمک‌هایی ارائه می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطرنشان کرد: بیماری پروانه یک بیماری مهلک است که علاجی ندارد، بیماران مبتلا به بیماری پروانه طول عمر کمی دارند و به دلیل عفونت‌های متعدد جان خود را از دست می‌دهند، در استان قم چندین بیمار مبتلا به بیماری پروانه داریم که حمایت ویژه از آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/7ت

حمایت ویژه از بیماران پروانه ای در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.