ساری؛

هلال احمر مازندران موفق در اجرای طرح ملی پیمان

۲ هزار نفر درغالب طرح ملی پیمان پیشگیری موثر از اعتیاد در جهت نشاط اجتماعی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیلی احمدی معاون امور جوانان هلال احمر مازندران در اجرای طرح ملی پیمان پیشگیری موثر از اعتیاد در جهت نشاط اجتماعی همراه با استان‌های کرمان، گیلان، آذریجان غربی، چهار محال وبختیاری، قم و بوشهر در کشور خبر داد.

وی ماموریت اصلی سازمان جوانان را تربیت وآموزش جوانان وارتقاء سطح دانش آنان جهت انجام فعالیت‌های بشر دوستانه وامدادی معرفی کرده وافزایش خود مراقبتی وکاهش گرایش به اعتیاد در نوجوانان وجوانان را در اولویت کاری موثر امور جوانان اعلام کرد.


معاون امور جوانان هلال احمر مازندران گفت: اجرای طرح ملی پیمان یکی از برنامه‌های کاری واجرایی فعالیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است واین طرح به صورت آبشاری در استان انجام پذیرفته است.


احمدی افزود: ۴۰ نفر پس از گذراندن دوره‌های آموزشی بعنوان سر گروه، هر نفر نسبت به آموزش ۷ نفر رابط ودر ادامه ۲۸۰ نفر رابط اقدام کردند.


وی گفت: در مرحله سوم نسبت به آموزش ۶ نفر دیگر از زیر مجموعه رابطین اقدام ودر پایان استان مازندران با آموزش بیش از ۲۰۰۰ نفر وشرکت ۱۹۵۰ نفراز اعضا درآزمون آنلاین وگرفتن گواهینامه با ۹۷ درصد کار آموزشی رتبه عالی را درسطح کشور کسب کردند.


معاون امور جوانان هلال احمر مازندران گفت: این طرح که از بهمن ماه ۱۳۹۵ در استان اجرایی شده که در این مرحله تاکنون ۱۹۵۰ نفر از جوانان استان مازندران نسبت به این بلای خانمانسوز ایمن شدند.


احمدی هدف اصلی از اجرای این طرح را سالم سازی جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از اعتیاد وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نوجوانان وجوانان بیان کرد و افزود: فرهنگ سازی وبهره مندی از ظرفیت جوانان وبرنامه ریزی برای اجرائی کردن فعالیت پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان از اهداف اصلی این طرح است.


انتهای پیام/آ


طرح ملی پیمان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار