اراک؛

آغاز مرحله دوم هفته‌های فرهنگی استان مرکزی از ۲۸ مرداد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از برگزاری مرحله دوم هفته‌های فرهنگی این استان از ۲۸ مرداد خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فتح آبادی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از آغاز برگزاری هفته‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های استان مرکزی خبر دادو گفت: اولین هفته فرهنگی استان مرکزی از ۲۸ مرداد ماه تا ۳ شهریور ماه به مدت یک هفته در شهرستان خنداب با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

فتح آبادی افزود: در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی مصوب شد که مرحله دوم هفته‌های فرهنگی در سال ۹۶ با حضور همه دستگاه‌ها برگزار شود و شرح وظایف هر دستگاه هم مشخص شد که اولین هفته فرهنگی استان مرکزی در خنداب برگزار خواد شد.


وی اضافه کرد: در فاز دوم هفته‌های فرهنگی استان مرکزی، رویکرد‌های جدیدی ترسیم شده که مهم‌ترین و محوری‌ترین آن اخلاق شهروندی و نهادینه شدن توسعه شهروندی و اخلاق تبیین شده است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی ادامه داد: با توجه به تدوین سند راهبردی فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی که در سال‌های گذشته به تصویب رسیده است، یکی از برنامه‌های محوری این سند راهبردی، برگزاری هفته‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های استان مرکزی است.

وی بیان کرد: در مرحله نخست هفته‌های فرهنگی استان مرکزی در مجموع ۲۰ هزار برنامه برگزار شد که ۵۴ درصد این برنامه‌ها در بخش دینی و مذهبی، ۸ درصد در بحث نشاط اجتماعی و مابقی هم در بخش آموزشی بود که با انجام نظر سنجی توسط کار شناسان فرمانداری‌ها و استانداری استان مرکزی، ۹۷ درصد مردم متقاضی برگزاری هفته‌های فرهنگی بودند.


انتهای پیام / ج

برگزاری اولین هفته فرهنگی استان مرکزی درخنداب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.