مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع):

برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در ۲۷۰۰ نقطه از جهان

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت:جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در ۲۷۰۰ نقطه از جهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛اکبر شیخ در مراسم خطبه خوانی میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: این بنیاد در بیش از دو هزار و هفتصد نقطه در سراسر گیتی فعال و در زمینه‌های مختلف فرهنگی اقدام به فعالیت کرده است.

وی با اشاره رشد چشم‌گیر فعالیت این بنیاد در این دوره جشن‌های دهه کرامت، افزود: آنچه در جشنواره پانزدهم تفاوت‌هایی ایجاد کرده است این است که برنامه‌ها از ۱۷۸ برنامه به ۳۳۲ برنامه افزایش یافته و با رشد ۸، ۰ درصدی مواجه بوده است.

وی به آثار رسیده به دبیرخانه بنیاد بین المللی امام رضا (ع) هم اشاره کرد و گفت: آثاری که به دبیرخوانه جشنواره رسیده ۹۲۹ هزار و ۴۷۹ اثر بوده است که نسبت به دوره قبلی با رشد ۸، ۰ درصدی مواجه بوده است.

شیخ، همکاری نهاد‌های مختلف را از عوامل موفقیت و فراگیری این بنیاد برشمرد و افزود: نهاد‌های همکار با بنیاد امام رضا (ع) از ۴، ۲ هزار نهاد به بیش از ۲، ۰، ۰ هزار نهاد رسیده است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) مردمی کردن جشنواره در این دوره را از توفیقات این جشنواره دانست و گفت: برگزاری جشنواره‌های مردمی در مناطق محروم و دور افتاده و مشارکت اقلیت‌های دینی و اهل سنت در این دوره، جشنواره امام رضا (ع) را به اهداف اصلی خود نزدیک‌تر کرده است، اما هنوز راه زیادی باقی مانده است.

شیخ از برگزاری سه همایش بین المللی همزمان با دهه کرامت در مشهد مقدس خبر داد و افزود: همایش بین المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی، همایش بین المللی خادمان مروج فرهنگ رضوی و اختتامیه جشنواره رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 
مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: این اقدامات حاصل تلاش جمعی  یک هزار نفری در کل نقاط عالم است که این جشنواره را مدیریت می‌کنند و این توفیقات تنها با هم دلی و همراهی همه در راستای یک هدف و یک اعتقاد به وجود آمده است.

انتهای پیام// ز.‌ی
 

مردمی کردن جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، از توفیقات جشنواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار