کرمان؛

استقبال بی نظیر کرمانی ها از جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان از شرکت بیش از 50 هزار کرمانی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانو بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کرمان، محمد جواد حسین زاده با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار کرمانی در بخش مکتوب و آنلاین هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند، هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمة معصوم(ع) عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 31 هزار نفر در بخش مکتوب هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند، گفت: شهرستان های سیرجان، کرمان و زرند بیشترین میزان مشارکت فردی جشنواره را به خود اختصاص دادند.

 حسین زاده با اعلام اینکه بیش از 18 هزار نفر از هم استانی ها به صورت آنلاین در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، افزود: مردم شهرستان های بم، سیرجان و کرمان به ترتیب بیشترین میزان مشارکت در بخش آنلاین جشنواره را داشته اند.

 وی حضور کودکان، نوجوانان و مشارکت نسل آینده در جشنواره کتابخوانی رضوی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در بخش مسابقه نقاشی بیش از هفت هزار اثر به دبیرخانه استانی جشنواره رضوی ارسال شد که بیشترین میزان مشارکت به ترتیب مربوط به شهرستان های زرند، سیرجان و‌ کرمان بوده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمان تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا، رواج فرهنگ و هنر اسلامی شکل گرفته است و هر سال به شکل گسترده‌تری در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ب

استقبال بی نظیر کرمانی ها از جشنواره کتابخوانی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار