اهواز؛

صدور ۳۸۹ سند مالکیت در سه ماه نخست سال جاری در شادگان

معاون فرماندار شادگان از صدور ۳۸۹ سند مالکیت تک‌ برگ در سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان گفت: سال گذشته دو هزار و ۵۲۴ فقره سند مالکیت تک برگ منازل مسکونی روستایی و شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر صادر و تحویل متقاضیان شد.

نعمت اله آلبوغبیش بیان داشت: اقدام صدور سند در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی اجرایی شده است.

وی به مزیت های سند تک برگ اشاره و اظهار کرد: شناسایی دقیق محدوده پلاک ها به خاطر ثبت سیستم مختصات جغرافیایی یو.تی.ام در آینده به راحتی امکان پذیر خواهد بود، در حالی که در گذشته شکایات زیادی در این زمینه وجود داشت.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: اسناد مالکیت تک برگی از نظر فنی، دقت در کار، ضریب امنیتی و ارزش حقوقی دارای اهمیت خاصی است.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، یکی از وظایف مهم اداره ثبت اسناد و املاک در در سطح شهرستان شادگان است گفت: با اجرای این قانون استحکام بخشیدن به سند رسمی در جامعه نیز محقق می‌شود.

آلبوغبیش در پایان بیان داشت: انتظار می‌رود مالکین اراضی و ساختمان‌های دارای قولنامه‌های عادی هر چه سریع‌تر با توجه به نقش تسهیل کننده این قانون برای اخذ سند به ادارات ثبت مراجعه کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.