کرمان؛

دستگيری عامل نزاع و چاقوكشی در كرمان

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت: فردی که در یکی از محلات سطح شهر كرمان اقدام به نزاع و چاقوكشی کرده بود، توسط مأموران انتظامی كلانتری 24 اين فرماندهی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و چاقوكشی در یکی از محلات سطح شهر كرمان، بلافاصله اکیپی ویژه از مأموران انتظامی كلانتری 24 شهر كرمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، فردی به آنان مراجعه کرد و مدعی شد که به همراه دوستش در منزل شخصيشان بوده اند و دو نفر با حضور به درب منزل آن ها به دلیل خصومت اقدام به چاقو كشی به سمت آن ها کرده اند، که در اين حادثه دوستش مجروح و توسط عوامل 115 به بيمارستان باهنر كرمان منتقل شده است.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: در همين رابطه مأموران انتظامی با توجه به مشخص بودن هويت يكی از متهمان و انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق شدند، مخفيگاه او را شناسايی و در يك اقدام ضربتی وی را غافلگير و دستگير كنند.

وی تصریح کرد: در بازجويی های تخصصی مأموران انتظامی، متهم به بزه انتسابی اعتراف و هدف خود را از اين اقدام خصومت با فرد ضارب عنوان كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان با بیان اینکه متهم پس از تشكيل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، یادآور شد: تلاش پليس برای شناسايی متهم ديگر همچنان ادامه دارد.

سرهنگ روانبخش تأکید کرد: مأموران انتظامی شهر كرمان قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کنند و هرگز اجازه نخواهند داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بيندازند.

انتهای پیام/ب

دستگيری عامل نزاع و چاقوكشی در كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار