مهاجری: کار سختی را مقابل پیکان در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم فوتبال پیکان از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و امیدوارم نتیجه لازم را در مقابل این تیم کسب کنیم.

مهاجری: کار سختی را مقابل پیکان در پیش داریمبه گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان تهران گفت: تیم فوتبال پیکان از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و امیدوارم نتیجه لازم را در مقابل این تیم کسب کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: خوشحالم که یک فصل دیگر اجازه حضور در لیگ برتر فوتبال را دارند امیدوارم انتظارات مسئولان را برآورده کنیم و بتوانیم باعث سربلندی فوتبال مشهد شویم.

وی گفت: بعد از پایان لیگ شانزدهم تیم خود را آنالیز کردیم و توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و نسبت به ضعف هایی که داریم بازیکن جذب کنیم هدف ما جایگاه بالای جدول است و ابتدای دیگ از هر تیمی سوال کنید هدفشان در لیگ امسال چیست قطعاً می‌گویند به دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا هستیم.

مهاجری در ادامه گفت: مشکلاتی در فوتبال ما وجود دارد اما مدیریت باشگاه پدیده تلاش می‌کند این مشکلات را به حداقل برساند و تا به اینجای کار نیست بهترین عملکرد را داشته است و اگر اشتباه نکنم تا هفته دیگر پرداختی‌های به بازیکنان داشته باشیم.

مهاجری در خصوص تقابل فردای این تیم با تیم فوتبال پیکان گفت: تقابل اصلی ما با تفکرات کادر فنی تیم پیکان است، مجید جلالی یکی از مربیان خوب لیگ است اما ما توانستیم خوشبختانه سه بازی بازیکنان پیکان را آنالیز کنیم و امیدوارم فردا با کسب امتیاز مردم مشهد را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پایان گفت: محمد قاضی از زمانی که به پدیده پیوسته است با ما تمرین کرد و ما روی تک تک بازیکنان خود حساب کرده ایم و برنامه ویژه‌ای برای لیگ برتر فوتبال داریم.

انتهای پیام/

برنامه ویژه ای برای لیگ برتر فوتبال داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار