پس از رفع مشکلات ثبت قرارداد؛

کادر فنی تراکتور و بازیکنان سپاهان قرارداد خود را ثبت کردند

تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان با ارائه مدارک خود به سازمان لیگ مشکلی برای استفاده از کادرفنی و بازیکنان جدیدشان در هفته اول لیگ برتر ندارند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در فاصله یک روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر هفدهم فوتبال ایران، بسیاری از تیم ها به دلیل ارائه نکردن مجوز کمیته بین الملل، تعیین وضعیت و  انضباطی فدراسیون فوتبال به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نتوانسته اند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.

البته دقایقی پیش مدارک تیم های تراکتورسازی و سپاهان هم به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تحویل داده شد تا کادرفنی تراکتورسازی و بازیکنان جدید سپاهان در کنار مربیان این تیم مشکلی برای شرکت در رقابت های هفته اول لیگ برتر نداشته باشند.

بر همین اساس و طبق اعلام رئیس نقل و انتقالات سازمان لیگ، باشگاه سپاهان قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را در سازمان لیگ ثبت کرد  و همچنین تراکتور نیز قرارداد کادرفنی خود را به ثبت رساند.

با این حال تیم های استقلال تهران، پرسپولیس، نفت تهران، پیکان،سیاه جامگان، سپیدرود رشت و پدیده مشهد به دلیل ارائه نکردن مدارک پرداخت 10 درصد از بدهی های خود، همچنان از ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان محروم هستند.

انتهای پیام/

7 تیم محروم از ثبت قرارداد بازیکنان جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار