در سامانه ملی رصد اشتغال نیز تاکنون ۳ هزار ۷۸۷ نفر از استان درخواست شغل خود را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران در کارگروه توسعه و اشتغال، با اشاره به وجود کاستی‌های مدیریتی در معرفی ظرفیت‌های اشتغالزایی استان، گفت: در قالب کمیته‌ای ویزه، اشتغالزایی استان پیگیری خواهد شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به مدت یک هفته فرصت خواهند داشت تا ظرفیت‌های اشتغالزایی امسال را ارائه کنند.

وی بر لزوم گسترده شدن اشتغال کوچک و خانگی در روستا‌ها تاکید کرد و افزود: افزایش طرح اشتغالزایی روستایی برنامه ریزی می‌شود.

استاندار مازندران گفت: هم اکنون نرخ بیکاری استان حدود ۱۱ درصد است و با فراهم شدن زمینه برای تعامل بانک‌ها، بخش خصوصی و نیز بهرهمندی از توانمندی دستگاه‌های اجرایی زمینه برای اشتغالزایی بیشتر بزودی فراهم می‌کند.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی مازندران نیز گفت: دستگاه‌ای اجرایی تاکنون بیش از ۴۰ هزار گزارش در زمینه اشتغالزایی را به دبیرخانه اشتغال استان ارسال کردند.

اصغری همچنین با انتقاد از کوتاهی برخی دستگاه‌ای اجرایی استان در ثبت متقاضیان اشتغال در سامانه رصد گفت:تهیه شناسنامه اشتغال روستایی نیز در حال تدوین است.


انتهای پیام/ع


ثبت درخواست اشتغال ۳ هزار مازندرانی در سامانه ملی رصد اشتغال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار