کرمان؛

حوادث جاده ای، رکورد دار حوادث کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت :با توجه به کاهش 50 موردی حوادث استان کرمان در چهارماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، حوادث جاده ای، همچنان رکورد دار حوادث کرمان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا فلاح با اشاره به زلزله 5.4 ریشتری منطقه سیرچ و آمادگی و تجارب ارزشمند نیروهای جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی در حوادث گفت: بلافاصله بعد از این زلزله، 8 تیم  در قالب 34 نفر از عوامل امدادی در کمترین زمان ممکن در منطقه حضور یافته و اقدامات تخصصی مورد نیاز را انجام دادند.

وی به طرح ملی خادم اشاره کرد و افزود: این طرح از سال گذشته با حضور تسهیل گران آموزش دیده و مجرب آغاز شده که در قالب آن، مجریان با مراجعه به درب منازل و ارائه آموزش های چهره به چهره گام موثری در زمینه آگاه سازی افراد در مقابله با مخاطرات بر می دارند.

فلاح با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت معتمدین محلی در بحث اطلاع رسانی، آگاه سازی و امداد رسانی در حوادث، خاطرنشان کرد: آموزش امدادی به دانش آموزان از سنین پایین، ضمن افزایش میزان آمادگی آنها در مقابله با حوادث، آینده آنها را نیز تضمین می کند.

انتهای پیام/ب

حوادث جاده ای، رکورد دار حوادث کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار