افتخارآفرینی تنیس بازان کرمانی در رقابت های نوجوانان کشور

پرونده مسابقات تنیس جام رده های سنی نوجوانان کشور در بخش دختران و پسران با درخشش کرمانی ها بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیأت تنیس استان کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست هیأت تنیس استان کرمان گفت: مسابقات تنیس جام رده های سنی نوجوانان کشور در بخش دختران و پسران با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی شهر کرد برگزار شد که در پایان، پاشا امیری در رده ی سنی زیر ۱۰ سال بر سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

وی افزود: در رده ی سنی زیر 12 سال نیز ارشیا دیلمی و در رده ی سنی زیر 14 سال جیران رشیدی مقام سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

کریم زاده این افتخار آفرینی را به ورزشکاران، خانواده ها و  مربیانشان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: همچنان شاهد موفقیت های بیش از پیش خانواده ی تنیس استان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

پاشا امیری نیز در گفتگویی سطح این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: دوست دارم تنیس را در آینده به صورت حرفه ای دنبال کنم.

وی نبودن  مستمر داور و راهنمایی مربیان حریفان در مراحل قبل از فینال را از مشکلات اصلی این دوره از رقابت ها عنوان و ابراز امیدواری کرد: در مسابقات بعدی شاهد این مشکلات نباشیم.

ارشیا دیلمی هم با اشاره به اینکه این رقابت ها به نسبت بقیه ی مسابقات از سطح بالاتری برخوردار بود، گفت: این مسابقات زمینه ای فراهم کرد تا با حریفان قدری از سراسر کشور روبه رو شوم.

وی افزود: به تنیس علاقه مندم و این رشته را در آینده به صورت ویژه پیگیری می کنم.

جیران رشیدی که تنها دختر افتخار آفرین کرمانی این دوره از رقابت هاست، نیز گفت: من 13 سال سن دارم و از شش سالگی تنیس بازی می کنم.

وی با اعلام اینکه مسابقات کشوری نوجوانان به میزبانی شهر کرد برگزار شد و دارای رنگینک کشوری بود، افزود: از کرمان پنج بازیکن پسر و شش بازیکن دختر شرکت داشتند.

رشیدی با بیان اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی کشور مقام آورده بودند، در این رقابت ها حضور داشتند.

وی با اذعان به اینکه در آینده، این رشته ی ورزشی را به صورت حرفه‌ای دنبال می کنم و بدین منظور تمام مسابقات کشوری را شرکت می کنم، تصریح کرد: دوست دارم جز بهترین بازیکنان کشور و آسیا باشم و در آینده به عنوان یک مربی بین المللی مشغول به کار شوم، طوری که به شغل دیگری جز مربیگری تتیس فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/ب

تنیس بازان کرمانی در رقابت های نوجوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار