نعمت‌زاده در نشست مشترک دولت و بخش خصوصی:

باید به مردم در بخش خصوصی اعتماد کرد

وزیر صنعت گفت: باید به مردم در بخش خصوصی اعتماد کرد چراکه این مسئله حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود.

باید به مردم در بخش خصوصی اعتماد کردبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفت‌وگوی دولت بخش خصوصی که امروز (شنبه، 7 مرداد ماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: وزیر کشور همواره دیدگاه اقصادی داشته لذا بر این مبنا توصیه می‌کنم که به مطالبه استانداران در راستای احیای معاونت اقتصادی وزارت کشور توجه شود تا آن‌ها بتوانند مشکلات خود را در این حوزه مرتفع کنند. 

وی افزود: باید به مردم در بخش خصوصی اعتماد کرد چراکه این مسئله حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود، بنده هر زمان به بخش خصوصی اعتماد کردم نتیجه مطلوبی بدست آوردم. 

با ایجاد شورای معادن در استان‌ها بسیاری از مشکلات حل می‌شود

نعمت‌زاده با اشاره به تخصیص اختیار استانداران تصریح کرد: بنده با این موضوع موافق هستم و معتقدم با ایجاد شورای معادن در استان‌ها که چارچوب آن هم به زودی نهایی می‌شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. 

وزیر صنعت و معدن ادامه داد: یکی از مشکلات عمده ما آن است که بانک‌ها در استان‌های کشور اختیار لازم را ندارند در صورتی که باید این اختیار به آن‌ها داده شود و دستشان را باز گذاشت. 

وی با بیان اینکه کمتر از دو درصد آب کشور صرف امور صنعتی می‌شود افزود: بنابر بیانات مقام معظم رهبری اگر 10 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی شود‌ آب کافی برای تمام شهرها و صنایع تأمین می‌شود به هر حال همه باید با یکدیگر همکاری کنند تا آبی که برای توسعه منطقه نیاز است فراهم شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار