عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

ضرورت احداث پارکینگ‌های طبقاتی در نقاط مختلف قم

باید پارکینگ‌های طبقاتی در نقاط مختلف این شهر احداث شود تا مشکل ترافیک را کمتر در شهر قم شاهد باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  نعمت‌الله عواطف ‌رستمی در قم با اشاره به اولویت‌های شورای پنجم این شهر اظهار کرد: این شورا باید روی مشکلات هسته مرکزی شهر قم متمرکز شود، مردم در هسته مرکزی این شهر مشکلات زیادی به خصوص در زمینه حمل و نقل عمومی دارند.

وی ادامه داد: باید پارکینگ‌های طبقاتی در نقاط مختلف شهر قم احداث شود تا مشکل ترافیک را کمتر در این شهر شاهد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: متاسفانه یک برداشت اشتباهی در زمینه وظیفه شهرداری وجود دارد که این نهاد تنها باید ساخت و ساز انجام بدهد، البته احداث پروژه‌های عمرانی برای یک شهر مهم است، اما مهم تر از آن پرداختن به مسائل فرهنگی است.

عواطف رستمی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در مجموعه مدیریت شهری قم اظهار کرد: زمانی که توجه به مسائل فرهنگی در یک شهر کم باشد و کمترین بودجه به این مسائل اختصاص داده می‌شود، حتی اگر بهترین ناوگان حمل و نقل عمومی را در شهر داشته باشیم، باز هم مشکل ترافیک و شلوغی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید مجموعه مدیریت شهری از لحاظ فرهنگی روی مردم کار کند تا بحث فرهنگ شهروندی در جامعه نهادینه شود، همچنین باید هر پروژه ای که شهرداری انجام می‌دهد، پیوست فرهنگی داشته باشد.

عضو شورای اسلامی قم در پایان خاطرنشان کرد: باید بخشی از هزینه‌های هر پروژه در شهر به آموزش مسائل فرهنگی به مردم اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام /ت

ضرورت احداث پارکینگ‌های طبقاتی در نقاط مختلف قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.