مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی؛

راهیابی بیش از ۴۰۰ اثر شعری به جشنواره بین المللی شعر رضوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر شعری به جشنواره بین المللی شعر رضوی راه پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام محمدباقر کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران از راهیابی بیش از400 اثر شعری به جشنواره بین المللی شعر رضوی خبر داد و افزود:از ۴۱۵ اثر شعری راه یافته به جشنواره ۳۷۱ اثر متعلق به شاعران داخلی و ۴۴ اثر متعلق به شاعران خارجی کشور‌های آلمان، ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان می‌باشد.

وی ادامه داد: جشنواره شعر رضوی تنها جشنواره شعری است که به صورت بین المللی برگزار می‌شود و هرساله کیفیت آن نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به افتتاحیه این جشنواره گفت: دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی از صبح روز سه شنبه در سالن اداره برق شهرستان ارومیه آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال برای نخستین مرتبه، از کشور آلمان نیز شاهد ارسال آثار بوده و علاوه بر آن از ترکیه، عراق و آذربایجان نیز شاهد شرکت شعرا بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در بخش بین المللی، امسال سه نفر به عنوان منتخب برگزیده می‌شوند، افزود: در این رابطه ضمن تقبل هزینه‌های رفت و آمد شرکت‌کنندگان، نفر نخست ۳ میلیون، نفر دوم دو میلیون و نفر سوم یک میلیون تومان همراه با لوح تقدیر و تندیس جشنواره دریافت می‌کنند.

کریمی با اشاره به پخش این برنامه از تلویزیون گفت: این جشنواره همه ساله از شبکه جهانی سحر پخش می‌شود و امسال نیز به طور کامل از شبکه استانی و شبکه سه سیما و شبکه سحر ضبط و پخش می‌شود

انتهای پیام/م

۴۰۰ اثر شعری به جشنواره بین المللی شعر رضوی راه یافته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.