شهدای محاصره ظالمانه العوامیه در یک قاب+ تصویر

نظامیان سعودی طی ۸۱ روز حملات وحشیانه و محاصره ظالمانه العوامیه ۱۶ تن از شهروندان شیعه این منطقه را به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که حملات آل سعود به غیرنظامیان در شهرک شیعه نشین العوامیه چندین کشته و ده‌ها زخمی به همراه داشته، مردم این منطقه خواستار دخالت سازمان ملل برای پایان دادن به این حملات شدند.
نظامیان رژیم آل سعود حمله به غیرنظامیان در شهرک شیعه نشین العوامیه در القطیف را ادامه می‌دهند و در حمله توپخانه ایی به مناطق مسکونی و محله‌های العوامیه ده‌ها غیرنظامی از جمله چندین زن و کودک زخمی شده‌اند.

نظامیان سعودی طی ۸۱ روز حملات وحشیانه و محاصره ظالمانه العوامیه ۱۶ تن از شهروندان شیعه این منطقه را به شهادت رسانده‌اند.

از سوی دیگر با ادامه سرکوب غیرنظامیان اهالی این منطقه از نهادهای بین المللی و حقوقی خواسته‌اند برای تحقیق درباره اقدامات سرکوب گرانه آل سعود علیه شهروندان بی‌پناه در العوامیه کمیته حقیقت یاب تشکیل شود.

اهالی العوامیه همچنین خواستار دخالت سازمان ملل در این مسأله شده و تأکید کرده‌اند سازمان ملل باید عربستان را وادار کند تا جنگ خود علیه اهالی العوامیه را متوقف کند.

 شهدای محاصره ظالمانه العوامیه در یک قاب

منبع : ابنا

انتهای پیام/

تصویر شهدای العوامیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار