تاریخ دقیق عرضه گوشی V30 ال جی

«اندروید اثورتی» با دسترسی به اطلاعات درون سازمانی شرکت ال جی، توانسته است تاریخ دقیق عرضه گوشی جدید پرچمدار این شرکت را مشخص کند.

تاریخ دقیق عرضه گوشی V30 ال جیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل ماه جاری میلادی بود که شرکت LG دعوتنامه ای برای مراسم رونمایی گوشی پرچمدار خودش منتشر کرد. بر اساس این دعوتنامه گوشی هوشمند «LG V30» قرار است در تاریخ 31 آگوست 2017 ( 9 شهریور 1396 ) در طی مراسمی رونمایی شود.

معمولا روال به این شکل است که تاریخ دقیق عرضه گوشی های هوشمند در مراسم رونمایی آنها مشخص می‌شوند، اما اخیرا «اندروید اثورتی» گزارش داده است که گوشی «LG V30 » ابتدا در تاریخ 15 سپتامبر 2017 ( 24 شهریور 1396 ) در کره جنوبی و سپس در تاریخ 28 سپتامبر ( 6 مهر ) در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود.

«اندروید اثورتی» اعلام کرده است که آنها با دسترسی به فایل های درون شرکتی ال جی و اطلاعات محرمانه به تاریخ عرضه گوشی دست یافته اند. همچنین در این اطلاعات آمده است که گوشی « LG V30 » برای اولین بار قرار است در کشورهای اروپایی نیز عرضه شود. هرچند که تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی در اروپا مشخص نشده است، پیش بینی می‌شود که همزمان با عرضه در آمریکا باشد.

 

انتهای پیام/

گوشی وی 30 ال جی چه تاریخی عرضه می‌شود ؟

برچسب ها: ال جی ، گوشی ، گوشی هوشمند ، عرضه ، lg v30
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار