محکومین به اشرفی اصفهانی رسیدند + تصاویر جدید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین» در لوکیشنی در خیابان اشرفی اصفهانی ادامه دارد.

محکومین به اشرفی اصفهانی رسیدند + تصاویر جدیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین» در لوکیشنی در خیابان اشرفی اصفهانی ادامه دارد.

موضوع این سریال اپیزودیک که روز سوم مرداد در خیابان شریعتی تهران کلید خورد، مجازات های جایگزین است. در هر اپیزود از این مجموعه، پرونده ای برای یک شخصیت باز می شود و در طول سریال به سرانجام خواهد رسید.

لیلا زارع که مددکار اجتماعی است، در این سریال کاراکتر اصلی داستان را ایفا می‌کند. به گفته بهروز مفید تهیه کننده، این سریال به دلیل اپیزودیک بودنش، جابه جایی های زیادی دارد و لوکیشن های متعددی هم خواهد داشت.

امروز که ششمین روز از شروع فیلمبرداری آن است، گروه در چهارمین لوکیشن که منزلی واقع در خیابان اشرفی اصفهانی است مستقر شدند.

مسعود کرامتی و محمد حاتمی برای ضبط سکانس هایی از قسمت چهارم امروز مقابل دوربین محمدرضا سکوت می روند. در سریال محکومین سعی شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

مجموعه تلویزیونی محکومین به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 30 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.

 

انتهای پیام/

 

تصویربرداری سریال اجتماعی شبکه یک ادامه دارد

برچسب ها: فیلم ، سریال ، محکومین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار