کرمان؛

اعزام ۱۱۵ مددجوی کرمانی به مشهد مقدس

۱۱۵ نفر از مددجویان شهرستان‌های قلعه گنج و رابر به مناسبت دهه کرامت با کمک خیران نیکوکار به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ارسلان حسن آبادی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت دهه کرامت توسط این نهاد، گفت: در دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) است، ویژه برنامه های متعدد فرهنگی مانند آذین بندی، مولودی خوانی، مسابقات کتابخوانی و اردوهای زیارتی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار می شود.
وی برگزاری نشست های آموزشی و فرهنگی با موضوع انس و الفت در خانواده، روابط والدین با فرزندان و بالعکس، با تاسی از سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام دهه کرامت برای مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و افزود: اعزام ۱۱۵ نفر از مددجویان شهرستان های قلعه گنج و رابر با کمک خیران به مشهد مقدس از دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت دهه کرامت است.
حسن آبادی با بیان اینکه این تعداد مددجو در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می شوند، گفت: برای اعزام این تعداد مددجو به مشهد مقدس بیش از ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط خیران نیکوکار هزینه شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان بهره مندی مددجویان از برنامه های فرهنگی خدام اعزامی از آستان قدس رضوی و ارائه برنامه های مذهبی و تقویت بنیه دینی جامعه هدف را از دیگر برنامه های کمیته امداد استان در دهه کرامت عنوان کرد.
گفتنی است: ۶۸۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و ۲۰۵ نفر نیز به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.
انتهای پیام/ی

اعزام ۱۱۵ مددجوی کرمانی به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار