موسوی گفت:در دولت یازدهم 63درصد پوشش بیمه ای کارگران افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛ موسوی گفت: 11 هزار و 303 تن از کارگران ساختمانی استان قم سال 92 از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار بودند که این رقم در پایان خرداد ماه امسال به 18 هزار و 382 تن افزایش یافته است

وی افزود: تعداد مددجویان بهزیستی بیمه شده از 335 تن در سال 92 به 812 تن در سه ماهه نخست سال 96 افرایش یافته است و رشد 142 درصدی را نشان می دهد.

موسوی ادامه داد: تعداد زنان خانه دار بیمه شده استان قم نیز از 30 تن در بدو آغاز به کار دولت تدبیر و امید به 486 تن در سه ماهه نخست امسال افزایش یافته است و بر اساس آمار سه ماهه اول 96 تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان که بیمه تامین اجتماعی هستند به 3 هزار و 809 تن می رسد.

وی  تصریح کرد: تعداد مددجویان کمیته امداد بیمه شده از 310 تن در سال 92 به 359 تن در سه ماهه نخست سال 96 افرایش یافته و رشد 20 درصدی دارد.


مدیرکل تامین اجتماعی استان قم بیان کرد: 39 هزار و 171 تن از بیمه شدگان توافقی این استان سال 92 از خدمات بیمه ای این اداره کل بهره مند شدند که این رقم در خردادماه امسال به 42 هزار و 527 تن رسیده است و رشدی معادل 10 درصد را نشان می دهد.


موسوی ‏گفت: تعداد بیمه شدگان اداره کل تامین اجتماعی استان قم در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید، 6 درصد، تعداد مستمری بگیران 31 درصد، تعداد بازنشستگان 33 درصد، تعداد از کارافتادگان 18درصد و تعداد مستمری بگیران بازمانده 29 درصد افزایش یافته است.


وی ادامه داد: تعداد شعب خدمات دهنده این اداره کل به بیمه شدگان در قم از سه شعبه به چهار شعبه و تعداد کارگزاری های این اداره کل از 2 کارگزاری به سه کارگزاری افزایش یافته است.

موسوی گفت: اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، تدوین، اجرا و پایش برنامه های عملیاتی سازمان و ایجاد پرونده الکترونیک فنی بیمه شدگان نیز از اقدام های اداره کل تامین اجتماعی قم برای ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیمه شدگان این استان است.

727 هزار و 466 تن از جمعیت استان قم تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که حدود 63 درصد جمعیت این استان را شامل می شوند.

انتهای پیام/ح

 63درصدجمعیت  استان قم زیر چتر بیمه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار