شیراز؛

برگزاری همايش تخصصی حقوق رسانه در شيراز

همزمان با هفته بزرگداشت خبرنگار، همايش تخصصی حقوق رسانه در شيراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا جاوید رئیس کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز با اشاره به برگزاری همايش تخصصی با عنوان حقوق رسانه و جرائم مطبوعاتی ويژه اصحاب رسانه در شيراز گفت: اين همايش با هدف ارتقاء آگاهی فعالان حوزه رسانه، بخصوص خبرنگاران، عكاسان خبری، دبيران و سردبيران برگزار می شود.

وی بیان کرد: در اين دوره تخصصی رئيس كل دادگستری فارس به همراه 2 نفر از قضات و حقوق‌ دانان به ‌عنوان مدرس پيرامون حقوق رسانه و جرائم مطبوعاتی سخنرانی و تدريس می کنند.

جاوید با بیان اینکه مسئوليت كيفری در جرائم مطبوعاتی، جرائم خاص رسانه‌ای، بررسی مصاديق جرائم مطبوعاتی و حقوق رسانه عناوين و سرفصل موضوعاتی است كه در اين دوره طرح می شود افزود: برای شركت كنندگان در اين دوره تخصصی، گواهينامه‌ معتبر صادر می شود.

رئیس کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز تصریح کرد: همايش تخصصی حقوق رسانه و جرائم مطبوعاتی، با مشارکت سازمان بسيج رسانه استان فارس، دادگستری استان، انجمن روابط عمومی، انجمن صنفی خبرنگاران و عكاسان خبری استان فارس و شورای اسلامی شهر شيراز، 12 مرداد ماه امسال در تالار همایش های شهر شورای اسلامی شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/ن

همايش تخصصی حقوق رسانه و جرائم مطبوعاتی به مناسبت هفته خبرنگار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار