ساری،

برگزاری همایش ملی علامه فاخری در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از برگزاری همایش ملی علامه فاخری، آذرماه امسال در شهرستان چالوس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی در چالوس گفت: حمایت از برنامه‌های فاخر فرهنگی از الویت‌های استان است و از همه برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه علامه فاخری در حوزه تعذیه و اشعار مذهبی محلی تلاش‌های خوبی داشته است، افزود: ادارات و نهاد‌های فرهنگی استان باید تلاش کنند تا همایش ملی علامه فاخری را با کیفیت بالا برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: گسترش فرهنگ فاخری ضروری است و باید برای گسترش آن در کشور تلاش کنیم و این وظیفه تک تک مسولین است.
یونسی افزود: بعضی‌ها در استان منتقد هستند که چهره‌های فرهنگی و ملی بالایی داریم و چرا فقط فاخری باید عنوان شود؟ در حالی که هر شخصیت ملی استانی به ما معرفی شود حاضر هستیم چنین برنامه‌هایی را اجرایی کنیم.

وی گفت: شهرستان‌های چالوس و کلاردشت باید در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی به موضوع همایش ملی فاخری بپردازند تا مردم بیشتر با آن آشنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: باید تلاش کنیم دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه مشارکت بیشتری در بخش برگزاری این همایش داشته باشند تا همایش ملی فاخری با کیفیت بالایی برخوردار باشد.

یونسی گفت: تمبر یادبود همایش ملی فرهنگی در این همایش رونمایی و نمایشگاه آثار ملاعلی فاخری و شیخ حسن آقا فاخری در این همایش برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه آثار علامه فاخری در همابش ملی فاخری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
با سلام و سپاس
برای مقاله هایی که ارسال شد ،نتیجه داوری مقالات کی اعلام می شود؟ اگر مقاله پذیرفته شود، هزینه ای هم دریافت می شود؟