سمنان;

برگزاری مسابقات تیراندازی و جودو ویژه بسیجیان استان سمنان

مسابقات قهرمانی تیراندازی و جودو ویژه بسیجیان استان سمنان در رده نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد شوقانی مدیر تربیت‌بدنی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت : مسابقات قهرمانی تیراندازی و جودو در استان سمنان با حضور 60 نفر از نوجوانان بسیجی استان سمنان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ورزشکاران از شهرهای سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان در این مسابقات حضور دارند اذعان کرد: مسابقات قهرمانی تیراندازی و جودو در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود و افراد منتخب به مرحله کشوری این مسابقات راه می یابند.

 

مدیر تربیت‌بدنی سپاه قائم(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه این مسابقات ویژه نوجوانان بسیجی استان سمنان برگزار می‌شود تصریح کرد: محل برگزاری مسابقات در سالن شهدای گم نام و مجموعه ورزشی شهدای بسیج استان سمنان است.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات جودو در 10 وزن برگزار می‌شود تصریح کرد: برادران بسیجی می‌توانند در هر دو رشته تیراندازی و جودو با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

شوقانی مسابقات تیراندازی را در دو سطح تفنگ و تپانچه اعلام کرد و گفت: خواهران بسیجی در این دوره از مسابقات تنها می‌توانند در رشته تیراندازی شرکت کنند.

 

وی از برگزاری مسابقات انتخابی جودو ویژه خواهران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: توسعه و ترویج ورزش قهرمانی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

مدیر تربیت‌بدنی سپاه قائم(عج) استان سمنان یادآور شد: حفظ سلامت جسمانی و روحیه نشاط بسیجیان ازجمله دیگر اهداف این مسابقات است.

 

انتهای پیام / ه


جزئیات مسابقات ورزشی ویژه بسیجیان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.